Saturday, July 23, 2011

MUNGKIN SUDAH TIBA MASANYA...





Argghhhh! Seksanya hati aku skrg. Nak kata kecewa, tak la sgt. Mungkin dah sampai masanya untuk aku lupakan dia. Bukan lupakan sgt la, cuma perasaan suka aku kat dea patut buang jauh jauh. Yelaa aku dah tak tahan la hidup seksa cmnie. Asyik teringat kat dea, hampir 24jam kot! Dapat bayang tak? Tiap kali on9 tgk dea dulu on9 kea tak. Kat sek cari dea, dea dtg sek kea tak. Kalau jumpa tu mujur la. Dapat borak dgn dea lagi la mujur. Hahaha mungkin ini yg terbaek. Melupakan perasaan aku tuh dan kawan mcm biasa. Yess I think so. Patut aku sedar lama dah perkara nie. Patut kea aku delete pic kau dalam fon aku? Hmm cmne aku nak hadapi hari hari esok. Kat sek mesti kita terserempak nya. Atau pun kan bila aku terserempak dgn kau, aku bwat bese jea tayah la teruja sgt. Then bila borak dgn kau, perasaan suka tu cepat cepat aku buang. Ok! Cmtu kot penyelesaian nya, takpe aku akan cuba. Cuma aku perlukan masa utk perbaiki balik keadaan dan perasaan aku. Hahahaha malas nak tulis panjang, last sebelum aku tutup cerita pasal kau. Aku nak kau taw aku suka kau! Kbai, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment